آرایشی بهداشتی / بهداشتی / بهداشت بدن

نمک بدن هلو بیو آکوا

قیمت اصلی تومان79,000 بود.قیمت فعلی تومان62,000 است.

رول ضد تعریق مردانه نیوآ مدل DRY IMPACT real life

قیمت اصلی تومان75,000 بود.قیمت فعلی تومان67,000 است.

آرایشی بهداشتی / بهداشتی / بهداشت بدن

از بین انواع لوازم آرایشی بهداشتی، لوازمی که مربوط به بهداشت بدن هستند در الویت قرار دارند و درصد فروش بیشتری را در بازار به خود اختصاص می دهند. این هم به علت اهمیت توجه به بهداشت بدن است. بدن اگر کثیف باشد منبع تجمع میکروب ها می شود و انواع قارچ ها و بیماری های پوستی ایجاد می شوند.

این لوازم شامل انواع مام ها در برند نیوآ، شون و … می باشد. این مام ها ضد تعریق هستند و بوی خوشی به بدن شما می دهد. کرم های موبر جزء محصولات پر فروش سایت هستند و در دو برند بیوآکوا و ویت موجود می باشند. لوسیون های بدن برای رطوبت رسانی و تقویت پوست شما طراحی شده اند و از برند معروف رینوزیت در سایت هستند . بعد از حمام استفاده می شوند. این محصولات قیمت بسیار مناسبی دارند.

بادی اسپلش ها ترکیبات فوق العاده ای برای آبرسانی، شادابی و طراوت پوست هستند. این محصول را می توانید بعد از حمام استفاده کنید و رایحه ی آن را تا مدت ها با خود داشته باشید. به یاد داشته باشید که داشتن بوی خوب در روحیه شما تاثیر دارد. اگر دوست دارید دندان و بدن سفیدی داشته باشید از سفید کننده های آیچون بیوتی ما استفاده کنید. 

لیف های قدیمی به دلیل اینکه دیر خشک می شوند و مدت زیادی مرطوب می مانند، منبع تجمع میکروب ها هستند. لیف های سیلکونی موجود در سایت هم زود خشک می شوند و هم منبعی برای ریختن مواد شوینده ی بدن دارند.

محصولات دیگری برای سلامت پوست و بدن شما در سایت وجود دارد که شما می توانید از محصولات دیدن کنید و بنا به نیاز خود اقدام به خرید نمایید. 

از این رو سایت درقاب با فراهم کردن این لوازم با کیفیت بالا و قیمت مناسب کار را برای شما دوستان عزیز راحت تر کرده است. 

پیج اینستاگرام: کلیک کنید.