پرداخت درب منزل فروشگاه درقاب

چرا امکان پرداخت درب منزل در درقاب فعال است؟

- ایجاد رفاه حال مشتریان: در واقع امکان پرداخت درب منزل باعث میشود اگر مشتری در هنگام خریداری یک محصول کل هزینه و مبلغ را در کارت بانکی خود موجود نداشته باشد فقط با پرداخت مبلغی جزئی که از مبلغ 15900که هزینه ارسال و بسته بندی هست تا مبلغ دلخواه مشتری که امکان پرداخت آن را داشته باشد. بدین گونه هم سفارش مشتری ثبت و ارسال میشود و هم تا زمان رسیدن بسته مشتری بقیه مبلغ رو فراهم میکند.

- جلب رضایت مشتریان: امکان پرداخت درب منزل بسیار در بین مشتریان پرطرفدار بوده است اطمینان خاطر مشتریان عزیز ازینکه هزینه بسته سفارشی خود را بعد از تحویل گرفتن و رسیدن کامل بدست مشتری پرداخت کنند بسیار آرامش خاطر آن ها و در نهایت رضایت شما عزیزان را بدنبال دارد.

- جلب اعتماد مشتریان: از آنجا که کلاهبرداری های اینترنتی بسیار در فضای مجازی دیده شده و مشتریان با این موارد بسیار روبرو شده اند درقاب این امکان را فعال سازی کرده است که مشتریان با اعتمادی کامل خرید خود را انجام دهند و بعد از تحویل کرفتن بسته هزینه را پرداخت کنند.

شرایط پرداخت درب منزل

- پرداخت بیعانه الزامی می باشد: هزینه ای که قبل از ارسال از شما عزیزان گرفته میشود یه نوع تعهد و وظیفه در قبال فروشنده و خریدار است فروشنده این خرید و سفارش را رسمی و نهایی میداند و موظف به ارسال هر چه بهتر و سریعتر است و خریدار چون از قبل مبلغی را پرداخت میکند خود را موظف میداند که بسته را تحویل بگیرید چرا که برای ارسال یک بسته هزینه و زحمات زیادی میشود در صورت برگشت خوردن بسته و تحویل نگرفتن از جانب خریدار بسته و محصول آسیب دیده و فروشگاه ما دچار آسیب و ضرر مالی میشود.در ضمن در سایت به طور خودکار با پرداخت بیعانه سفارش شما نهایی شده و ثبت و ارسال میشود در غیر اینصورت سفارش شما لغو و منتفی میشود.

چگونه بیعانه از شما گرفته میشود؟

-در هنگام ثبت سفارش سایت و انتخاب گزینه پرداخت درب منزل به طور خودکار وارد صفحه پرداخت بانکی میشود تا بیعانه خودرا واریز کنید. و اگر سفارش شما در واتساپ اینستا و غیر از سایت باشد شماره کارت برای شما ارسال شده و پرداخت بیعانه از جانب شما عزیزان انجام میشود
**لازم به ذکر است که حتما این بیعانه از مبلغ کلی بسته سفارشی شما کسر میشود**