دسته‌بندی نشده

جدید ترین انواع کفش اسپرت زنانه برای تکمیل کلکسیون کفش شما!

7 نوع کفش اسپرت زنانه برای تکمیل کلکسیون کفش شما!

 

مدل های کفش اسپرت زنانه را در این مفاله با هم بررسی می کنیم،پس با ما همراه باشید.خانم ها عمدتاً همیشه به یک جفت کفش خوب نیاز دارند و همیشه آرزو می کنند که کمد آنها پر از انواع کفش ها در مدل های مختلف باشد. وقتی صحبت از کفش‌های کتانی به میان می‌آید بیشتر از هر چیزی راحتی این کفش ها در نظر گرفته می شود.در این مقاله چند مدل از پر فروش ترین کارهای فروشگاه را خدمتتون معرفی می کنم و شما با کلیک بر روی عکس محصول به صفحه محصول هدایت می شوید و می توانید خرید خود را انجام دهید.

اولین مدلی که می خواهم به شما معرفی کنم جز پرفروش ترین کارهای فروشگاه است.

_کفش مخصوص پیاده روی زنانه Jintu:

استایل این کفش بسیار زیبا است.رنگ بندی سفید طوسی این کفش،با تمام رنگ لباس ها ست می شود و شما می توانیدبا تمامی لباسهایتان آن را بپوشید.

 

کفش مخصوص پیاده روی زنانه Jintu

کفش مخصوص پیاده روی زنانه Jintu

ویژگی های این کفش:

زیره ی این کفش پلی اورتان است که علاوه بر بادوام بودن دارای انعطاف پذیری بالایی دارد.بدلیل زیره ی بلند،قد شما را چند سانت بلندتر می کند.رویه ی این کفش از چرم مصنوعی ساخته شده است و از نفوز آب به کفش جلوگیری می کند.اگر دوست دارید پاهای شما کوچکتر به نظر برسند این کفش پیشنهاد ویژه ی ما به شما خواهد بود.پاخور عالی این کفش طوریه که وقتی می پوشید احساس خوبی به شما می دهد.این کفش را می توانید در مهمانی های دوستانه استفاده کنید.

_کفش اسپرت کتونی ونس زنانه سفید:

این کفش در دو رنگ مختلف در سایت موجود می باشد. رویه ی این کفش از چرم مصنوعی،با کیفیت بالا می باشد. آستر این کفش از نوع پلی استر می باشد.زیره ی کفش از نوع پلی اورتان می باشد.ارتفاع 5 سانت زیره فشاره وارده بر کمر و پاهای شما را کمتر می کند.زیپ کنار این کفش به راحت تر پوشیدن این کفش کمک می کند،شما می توانید بندهای این کفش را برای یک بار ببندید و با باز و بسته کردن زیپ این کفش ها را بپوشید.

_کفش اسپرت کتونی زنانه برند FashionمدلAitea:

"<yoastmark

همانطور که در عکس می بینید،این کفش ترکیب رنگی بسیار زیبایی دارد.رنگ طوسی موجود در این کفش از کثیف شدن زود به زود کفش جلوگیری می کند.رویه این کفش از چرم مصنوعی و پارچه مخمل درست شده است.زیره ی این کفش پلی اورتان است.

_کفش اسپرت کتونی زنانه FASHION:

 

 

 

"<yoastmark

کفشی لاکچری با رنگ بندی سفید بنفش و سفید صورتی براتون آوردم.استایلتون جذابتون را با پوشیدن این کفش کامل کنید.این کفش سبک و راحته.بالشتک نرمی داره و در موقع پوشیدن احساس راحتی به شما می دهد.ست این کفش با شلوار جین ترکیب زیبایی به وجود می آورد.اینم ترکیب رنگ سفید شورتی این کفش:

"<yoastmark

_کفش اسپرت کتونی زنانه برند آدیداس

"<yoastmark

در موقع پیاده رویی کفشی مناسب است که هم سبک و راحت باشد هم رنگ مناسبی داشته باشد که هر روز نیاز به شستن آن نداشته باشید.این کفش تمام ویژگی های یک کفش پیاده رویی را دارد.کفی این کفش مناسب برای پیاده روی است چون بالشتک کفش،فشار وارده بر کمر و پای شما را کاهش می دهد.

_کفش اسپرت کتونی ونس زنانه سفید

 

 

 

 

کفش اسپرت ونس

برند ونس از قدیمی ترین برندهای تولید کتانی در جهان بوده است. کتانی های این برند طراحیه ساده ای دارند و در عین حال به روز هستند.جوانان و نوجوانان علاقه ی خاصی به این برند دارند.این کفش به شما کمک می کند که قد بلند تر به نظر برسید.زیپ کنار کفش به راحتتر پوشیده شدن کفش کمک می کند.این کفش در دو رنگ سفید و سیاه در فروشگاه موجود می باشد.هر دو رنگ این محصول با انواع استایل شما هم خوانی خواهد داشت. رویه ای این کفش از نوع چرم صنعتی است که از کیفیت بالایی برخوردار است. رویه ی این کفش براقیت خاصی دارد. اگر کفش کثیف شد با یک واکس می توانید آن را تمیز کنید.

_کفش اسپرت کتونی زنانه نایک زنبوری

 

کفش کتونی نایک زنبوری

ظاهره ساده و شیک این کفش زیبایی خاصی به این کفش داده و شکل زنبور با نخ طلایی بر روی کفش دوخته شده است. نقوش ساده ای بر رویه ی کفش وجود دارد.در کفش هایی که به صورت بندی  بسته می شوند ممکن است هنگام بستن بند به دلیل فشاری که به کفش می آید آخرین سوراخی که بند کفش از آن رد می شود پاره شود ولی این کفش دور سوراخ آخر با فلزی احاطه شده که از پارگی کفش جلوگیری می کند. گزینه ی مناسبی برای فصول بارندگی است به دو دلیل:

  1. کف این کفش دارای شیارهایی است که از لیز خوردن شما جلوگیری می کند.
  2. کل رویه ی این کفش از چرم مصنوعی ساخته شده است که از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری می کند.

در صورتیکه کفش کثیف شد می توانید آن را درون ماشین لباسشویی بشویید.

_کفش اسپرت زنانه FASHION

 

کفش اسپرت کتونی زنانه FASHION یک کفش بسیار زیبا و دوست داشتنی است. طریقه ی بستن این کفش چسبی(دو چسبه) است و به راحتی باز و بسته می شود.  است. رویه ی این کفش از نوع چرم صنعتی است. زیره ی این کفش از نوع پلی اورتان است. زیره ای بسیار انعطاف پذیر و سبک و مناسب برای پیاده رویی است.

_کفش اسپرت کتونی زنانه FASHION مشکی

 

کتونی مشکی زنانه fashion

کتونی مشکی زنانه fashion

اینا کفش طراحی شیک و به روزی دارد. رویه ی این کفش از چرم صنعتی(سفید و مشکی) و پارچه درست شده است.یک مارک اسکلت بر روی یک تکه چرم صنعتی سفید روی کفش دوخته شده است.یک بند سفید مشکی  دور تا دور کفش کشیده شده است. لژ این کفش بلند است و اگر شما دوست دارید قد شما بلندتر به نظر برسد مناسب است.

_کفش اسپرت زنانه بوفالو:

از زیباترین کفش های اسپرت زنانه موجود در سایت همین کفش است. ظاهری بسیار زیبا دارد و تیپ زیبای شما را کامل می کند. ترکیب رنگ شیری، صورتی و خاکستری و لژهای بلند این کفش را بسیار لاکچری کرده است. نکته ی مهم در خرید این کفش این است که در هنگام خرید باید یک شماره بزرگتر را انتخاب کنید چون قالب این کفش کوچکتر ازحد استاندارد است.

کفش اسپرت زنانه بوفالو

کفش اسپرت زنانه بوفالو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *